Mermeral Arkadaşlar bebeğimin kafasında böyle bir şişlik var sanki, bi yere de vurmadı ama neden oldu anlamadım. Var mı bir bilginiz? [url=https://hizliresim.com/MqJeGB][img]https://i.hizliresim.com/MqJeGB.jpg[/img][/url]
Eslemeymen Mermeral yenimi fark etiniz önceden varmiydi benim bebeğim 4 aylık ondada var doğduğunda beri var kemiği yani
Derineda Foto da tam belli değil yani ben bsey görmedim.cok yakından çekmişsiniz. Ama sadece 1 nota sis ise doktora goturmenizi öneririm başka bi bilgim yok
hayalperestbirealist Bebeklerin kafası girintili çıkıntılı oluyor bana da öyle geliyordu ilk zamanlar şiş gibi doktor normal demişti. Özellikle bi nokta şiş değilse tabi veya elinize bir şey gelmiyorsa kafa kemiğidir diye düşünüyorum. Fotoğrafta göremedim