Miniminiprens Merve_mina yok canım bence iyi bir damla memnun kaldım yani. Aslında damla bebeği tam anlamıyla rahatlatmaz. Sıkışan gazın çıkmasına yardımcı olur. Bu damla rahatlattı bebeğimi ama gazlı hali 5.aya kadar aralıklı devam etti