Pelin01adanam Sipariş verdim . 20 gün oldu 6 gündür kargo araçtan indirilmiş olarak görünüyor ama gelmior. Sürat kargoyu aradım cevab vermior nereyi aramam lazım
oglunasik1anne Pelin01adanam Şikayet var dan şikayet edin surat kargoyu geri dönüş yapıyorlar şikayet yiyince .
Gdogru Pelin01adanam şansın varsa gelir sürat kargoya hiçbir şey yapamıyorsun adamların umru değil. İnstagram ve twitter üzerinden herkese açık yorum yazıp etiketle istersen belki tutuşurlar