Normalde molfix 4 numara cırtlı bez kullanıyorum eşim yanlışlıkla 4 numara külot bez almış. Dün bez bitince farkettim malesef açmak zorunda kaldım tam oldu gibi ama her tarafı lastik ya bu lastikler bebeğime iz yapmış. Sorum şu normal bedeninde olsa da iz yapıyor mu yoksa küçük geldiği için mi iz yaptı acaba? Ona göre çıkıp bez alıcam