busra02 Merhaba 16 gün önce sezeryan oldum. Dikiş izinin görünüşünü hafifletecek bir krem ya da herhangi bir şey önerebilecek olan var mi ? Sezeryan oluşta dikişlerine bir ürün kullanan var mi ? Yardımcı olur musunuz
Ikrazumra19 busra02 contratubex kullaniyorum ama fiyati biraz yuksek 160 tl filan ama ben etkisini goruyorum 22 gun oldu