Helenyaz Doğum yardımı başvurusu yaptım fakat süt yardımı 200 tl olan, nereden başvuru yapılıyor? Başvurup alan kişiler bilgi verirse çok sevinirim
oglunasik1anne Helenyaz cocuk parası da alabiliyorsun canım onuda araştır 6 yaşına kadar mi ne çocuk parası da veriyorlar
1prens1prensesannesii Helenyaz ben doğum yaptım eşime bebeğin kimliği çıksın öyle gelinn dediler kimlik çıktı aile ve sosyal politikalar bakanlığına dilekçe verdi eşim pttye yattı
oglunasik1anne Zep Tam olarak bir bilgim yok . Yardım paralarına falan ordan yapılıyor ya başvuru tahmin yürüttüm sadece .bı bakın isterseniz yapılır belki
oglunasik1anne busra02 sonuç gosteriyormus orası sadece heralde canım . Ben de bakiverdim ama öyle cikti
CankizimRavzam oglunasik1anne teşekkür ederim ne diycem açtıklarında ayy çok soru sordum kusura bakma 🤗🤗😊
oglunasik1anne CankizimRavzam Ne kusuru bacım . Doğum ve çocuk parası için başvuru yapmak istiyorum yardımcı olur musunuz dersin kuzum . İlla ki birşey söylerler sana ordan