Snlevrn gazi üniversitesi göz bölümüne götürdük tamamen kozmetik bir şey olduğunu ameliyatın şuan gerekli olmadığını ancak istersek 5 6 Yaşında okul ortamı akran zorbalığı olmasın diye yaptırabilirsiniz dedi dr. Alsak bile leke olarak kalır yeri dedi. 6 ayda bir kontrole gelin numara takibi yapalım astigmat oluyor bu çocuklar dedi. Benim bebeğiminde göz bebeğinde. Hamileyken oluşurmuş canlı doku olduğu için bebek büyüdükçe o da bir miktar büyürmüş.