aksp Kızlar 2605 kg doğduk. Şu anda 3200 olmuşuz. Normal mi persentil tablosunda düşük çıkıyoruz moralim bozuluyor 😭
GSA1319 aksp alt sınırdan almış kilo hiç almamış değil daha uzun emzirin göğsünüz yumuşayana kadar değiştirmeyin yağlı kısmını alsın sütün
zumramomm aksp doğum kilosu aynıymış bizimle 1.5,saat arayla emzir canım ilk 3ay hızlı alıyorlar çünkü.biz 4.500tuk 2aylikken
Dori4884 Günlük 20 veya 40 gr alması gerekliymiş benimde 2900 doğdu hastaneden çıkarken memeyi alamadığı İçin 2600 düştü şuan 18 günlüyüz ve 3200 olmuşuz bol bol emzir gerekirse sağ sütünü öle ver ben günde 3 defa sağıp veriyorum diğer saatler emziriyorum
Dori4884 aksp yok bende öyle bi sorun olmadı 5 dkk sağdıcım zaman bazen 60 çıkıyor bazen 40 ikisini sağarsam 100 120
zumramomm aksp saglikliysa takma canım sutun etkilenir sen güzel beslen ama bol bol yeşillik muz bakliyat et kuruyemiş ye.
Seda_123 aksp Almış ama az almış yine çok düşük sayılmaz sadece anne sütü mü alıyor belki sütünüzde yetmeyebilir anlamayabilirsiniz kaç saatte bir emiyor kusuyor mu eğer fışkırarak kusma varsa reflü olabilir buda kilo alımını etkiler Biz 1 aylıkken 4 300 olmuştuk 3 kilo doğmuştu
Seda_123 aksp Doktorunuza söyleyin bazen fışkırarak kustuğunu reflü olan bebeklere genelde anti reflü mama öneriyorlar
Bidam aksp daha fazla almistir. O kiloda dogmus olabilir ama hastaneden cikis kilonuz kacti acaba? Kizim 3480 dogdu ama hastaneden ciktiginsa 3100 du. Odem atiyorlar. Yani o kilodan hesaplarsaniz daha iyi.olur
Tatliskooo aksp 40 günde 600 gr az. İlk 3 4 ayda haftalık 200 300 gr alması uygun görülüyor . Anne sütü ile mi besleniyor
Seda_123 Dori4884 Aynen canım tam 30 günde 1 kilo 300 gram aldı sarılık hiç olmadı hep emdi mama kullanmadım