Aliim Kızlar oğlum bronşit olmuştu 35 günlükken hastanede falan yattık şuan 2 buçuk aylık birin hırıltisi var peteğe ne koysam işe yaramadı en son soğuk buhar makinesi aldık ama nasıl kullanmam gerekiyor kaç saat kullanmamız gerekiyor igkumuny hırıltisi oluncami o odadayken mi ? Nasıl yapmalıyım ?
Aliim Ebbrruu ben gunduz açmıyorum oğlum 7 de gece uykusuna giriyor odası ufak bense yanına yatıyorum hırıltı oluyor akşamları heo çalıştırsam çok soğuk oluyor