Merhabalar benım 2 bucuk aylık bır bebısım var gunduz neredeyse hıc uyumuyor.Sureklı kucagımda olmak ıstıyor ve benım ıcın problem yok alıyorum ve onunla bu sekılde mutluyum ancak ev işlerim inanılmaz aksıyor .
suan zaten bana ne kadar ihtiyacında oldugunun bilincindeyim.Sadece sormak ıstedıgım şu:uyursa kucakta yarım saat uyuyor bu onun ıcın cok yetersız degıl mı? Bunun ıcın ne yapmalıyım fıkır verebılecek tecrubeli anneleri bekliyorum 🧡