Tbaltn Doğum yapalı 3 buçuk ay oldu ve hala hamileliğimde oluşan göbek çizgisi geçmedi. Ne kadar sürede geçiyor acaba?
26082014 Tbaltn 1 sene oldu geçti hiç yok sabredin kızlar geçiyo doktorum 1 seneye kalmaz demişti ölede oldu ☺️Tabi hiç geçmeyende varmş tenden kaynaklı oluyomş
Birkoalaanasi 8 buçuk aylığız hâlâ belli yeri, arkadaşımın çocuğu bir buçuk yaşını geçti onunda duruyor. Kiminde de hiç olmuyor, ne ayaksın sen kahverengi dik çizgi 🐒
GirayinAslisi 8 ayligiz eskiye göre belli belirsiz gibi 1 seneye kadar gittiğini duymuştum sanırım öyle olacak ama ne koyu kahverengi bi çizgiydi oyle ya 😃