Merhaba arkadaşlar bebeğim bugün 40 günlük oldu ama uyurken de uyanıkken de hep ıkınıyor. Emdikten sonra gazı çıkıyor ona rağmen yatark3n ıkınıyor. Kakasini yaptıktan sonra biraz sakinleşiyor. Gaz ilacı aldık rezene çayı içiyorum sakinlessin diye ama yine aynı. Korkuyorum bi sorun mu var yada normal bi durum mu bile nolur yardım etsin🙏