Zeliha24 7. Aya kadar biogai kullandık şuna 10 ay 26 günlük ara ara hala geceleri gaz sıkışması yaşıyoruz uykulardan uyanıp ağlıyor at ki çıkarana kadar.. tam anlamıyla geçmiyor bence ben bağırsakların geliştikçe hafiflendiğine inanıyorum yani eşim 26 yaşında oda çok gazlıymış hala öyle kuzumda öyle olacak sanırım