emine_seker İki ayağında da var. Trosyd kullanıyorum ama bir şey yapmıyor. https://imgyukle.com/i/yVJZyq https://imgyukle.com/i/yVJbiY
Ssevey emine_seker Ben hiç mantara benzetemedim siz kendiniz mi alıp sürdünüz ilacı yoksa doktora danışarak mı
Zask emine_seker Oğlumda da çıkmıştı. Sekiz yaşındaydı. Egzema imiş. Çinko içerikli bir krem vermişti. Geçti. Mevsim geçiilerinde tekrarlıyor. Geçmiş olsun
Kubra01wi İnsanlar görmemiş olabilir eğer bu şekilde düşünüyorsanız o halde forumu kullanmayın tavrınız hiç hoş degil..
emine_seker Kubra01wi evet böyle düşünüyorum çünkü gördüklerim bunlar. Aptal aptal şeylere yüzlerce yorum yazılıyor. Daha da kullanmayı düşünmüyorum zaten
Tubavttr Şaka mı yapıyosun sen herkesin postunu görüp cevap veriyomusun görsen bile çoğuna bilgin olmadığı için yazmadığına eminim, bilgim yok mantarla ilgili, beğenmiyorsan kullanamazsın olur biter kimse senin postuna cevap vermek zorunda değil
Elifkalyon Mantara benzemiyor benimds boyle kabuklanmalar oldu dogumdan sonra ama bir sure sonra geçti nemlendirici surun bebegjme kullandigim sudokremdsn surdum iyi gelmişti ara ra vazelin sürdüm gecti
emine_seker Elifkalyon bende değil bebeğimde, derisi soyuluyor gibi çok üzülüyorum galiba acıyor da sürekli ayaklarını gösteriyor
Zask emine_seker Oğlumun da alerjisi var. Olabilir belki. Ayağında aynı parmaklarda sizinki gibi. Geçmiş olsun.