zehrahifa
ben hem lansinoh denedim, çiftli hem de profesyonel makina kiraladım. Olay şu ki, ev tipleri genelde sesli oluyor. Her iki makinada da benzer düzenek bulunduğu için i rahatlikla şunu diyebilirim ikilisinden de hiç memnun kalmadım. Çiftli kullanırken iki elinizle tutmanız gerekiyor ve asla söylenilen zamanlarda memeyi tam boşaltmıyorlar. Üstelik valfleri çok hassas, hemen bozulabiliyor. Sütün geçtiği kanal düz, sütün aşağıya damlaması için eğim lazım, sürekli öne eğilmek gerekiyor. Hepsini aynı anda yapınca stresten süt falan gelmiyor. Üstelik parçaları her seferinde tek tek dezenfekte edip kurutmak lazım ve ciddi parça sayısı var. ben şahsen çok pişman oldum, arkadaşım mochi kullanıyor, sipariş verdim bekliyorum.