Merhaba. Bebeğim 2 buçuk aylık oldu. İlk günlerde sağdığım sütler vardı, sarı renkte Kolostrum. Zamanı geçmeden bebeğime vermek istiyorum. Dün buzluktan çıkarıp dolapta çözdürmüştüm. Gece vereyim dedim, benmarı usulü ısıttım. Isısına bakarken bir garip geldi kokusu balık yağı gibi kokuyor çok keskindi. Eşim bir çay kaşığı tattı bozuk mu diye bozuk gibi değil ama kötü bir tadı var dedi. Güvenemedik o sütü veremedim ziyan oldu. Şimdi tekrar bir tane çözünüyor o da aynıysa verecegım. Bebeğine sonradan Kolostrum veren varsa kokusu ve tadı nasıldı yardımcı olabilir misiniz?