Nuranaliii Limoncicegiiiii Benim eşim ihtiyacımız yok diyerekten kimlik çıkartırken başvurmamış herkez alıyor diye biliyorum ben doğrumu ? 🕊
Limoncicegiiiii Nuranaliii Doğum yapan herkes alabilir Doğum raporu ile hükümet konağında sosyal hizmete başvuru yapılıyor bende memurum
Arasannesi Zep hatta eşim kendı işyerınden benım adıma basvuruda bulundu ptt ye yattı gecen haftada aldım
Arasannesi Zep eşine soyle canım o bılıyordur bir dılekçe form gıbı bırsey doldurdu benım eşim.ben doldurmadım bıle benım adıma o yaptı işyerınden.karakoldan yaptırdı baglı oldugu karakol yapar orda çalışan idari bürocular
Semiha89 Limoncicegiiiii e devlete banka hesabın varsa tanımlat belki oraya yatar e devlete girip sahış işlemlerine giriceksin
Minnaktospik Limoncicegiiiii dogum parasi olarak belirttiginiz ilk cocuga 300 2. 400 olan odeme ise anne sag ve Turk vatandasiysa anne adina yatar ptt subesinde 6 ay sureyle bekler 6 ay icinde alinmazsa sgk ya idade edilir. bulundunuz yerde ki ptt subesinden yetkisi varsa alirsiniz.