Merhaba arkadaşlar iki aylık kız bebeğim var beş gündür büyük abdesttini yapmadı kayınvalidem küçük bir sabun parçasını makatına yerleştirir yerleştirmez yapmaya başladı iki bez dolusu yaptı tekrar bugün dördüncü gün ve yine yapmadı sizce bu normal mi diğer bebeğimde böyle bir sorunumuz olmamıştı çok şaşkınım yardımcı olur musunuz lütfen