Merhaba kızlar .. kızım 1,5 yaşında ve alnında kırmızı noktalar var 2 haftadır geçmiyo ..üzerine bastırdığımda da geçmiyo.. malum coronadan hastaneye de gidemiyoruz.. bu durumu yaşayan içimi rahatlatcak anneler lütfen yorum yapar mısınız.. teşekkürler