Bahar12345 İki aylığız oğlumun yüzünde vücudunda başında bile isilik var ve bir türlü geçmiyor besin alerjisi belirtisi olabilir mi sürekli şüphe içindeyim.
_tospikannesi Bahar12345 doğdugundan bu yana çıkıyor mu yoksa yeni olan bişey mi canım bu günlerde havalar çok sıcak çok terliyorsa olabilir
hira5bugra- Bahar12345 bizde de aynı belirtiler olmuştu ben özellikle süt ürünleri yediğimde vücudunda da oluyordu Birgün süt ürünleri yememeye karar verdim ve yavrumun süt alerjisi olduğunu öğrendik sen de deneyebilirsin
Nenvarkuzum Bahar12345 benim bebeğimizde doğumdan sonra çıkmıştı vücudu hariç dediğiniz gibi kafasında yüzünde boynunda vardı ama geçti 3 aylıkken bi çoğalıyodu bi azalıyodu
Bahar12345 _tospikannesi 1 aylıkken çıkmaya başladı doktor geçer dedi ama bir türlü geçmiyor bizim buralar çok sıcak değil evin içi de 24-25 derece üstünü de ince giydiriyorum sıcaklıktan olmaz diye düşünüyorum artık aklıma başka bir şey de gelmiyor
Bahar12345 hira5bugra- başka bir belirti var mıydı çocuğunuzda bir de sadece süt ürünleri mi yumurta da var mı
hira5bugra- Bahar12345 evet süt içeren herşey alerji yaptı anında yüzünde kızarıklar oldu karnında egzama oluştu yumurta da geçerli
Bahar12345 Nenvarkuzum Ben de bunu merak ediyorum işte çünkü pek alerji belirtisi yok bebeğimde diyet yapıp yapmama konusunda kararsızdım sizin alerjiniz yoktu değil mi ?
Bahar12345 hira5bugra- Anladım bizde egzama kızarıklık yok şimdilik ben de diyet yapıp deneyeceğim bir müddet teşekkürler 🙏