Zeynept Azerbaycan’lıyım bildiğim kadarıyla ülkeme döndüğüm zaman ordada geçerli olacak. Tek sorun kursa gitmek. Bebeğimle gidemem sadece para verip alan var mı? Yoksa burada öyle olmuyor mu
Janss Zeynept Ben kursa hiç katılmadım, sadece sınava girdim. 8 yıl oldu ama ehliyet alalı, değişti mi ki 🙀
Nenvarkuzum Zeynept kursa var elektronik sınava girmeniz gerekiyor geçerseniz ehliyetinizi alıyorsunuz onun haricinde para verip alınmıyor ☺️
gulsahbaydemir Zeynept bende derslere Bi kaç kere gitmiştim direksiyona 2-3 defa gittim bildiğim için hoca gerek görmedi zaten.
Zeynept Tugraeda31 küçüklükten babam öğretti canım kendi ülkemde lazım olduğu zaman babamla istediğim yerlere gidiyordum. Sıkıntı yok yani.
Glsmebrar Bazı yerler kursa gelme diyor ama direksiyon kesinlikle şart zaten bir hafta günde bir saat eğitim veriliyor.sonra sınav
Eylulum20 İlk önce elektronik sınav var onu geçmelisiniz. Sonra teorik dersler var o derslere gitmeseniz de olur ben gitmedim. Ama direksiyon derslerine gitmek zorundasınız. 3 yıl önce aldım kural böyleydi. 🙂
Zeynept Eylulum20 bebekle izin verirlermi ki ona bakacak kimse yok o yüzden. Burda daha kolay alınıyor ülkeme göre onun için az zaman kaldı alayım diye düşünüyorum
Eylulum20 Zeynept yanınızda biri daha gelirse bebeği bakarsa sıkıntı olmaz. Ben de eşimle gitmiştim eşim arkada oturdu.
[silindi] Zeynept bende ehliyetimi Almanya’da yapmıştım ve Türkiye de 6 ay geçerliydi, onca memura sora sora öğrendim ki, bir nevi “tercüme” ettirip eski ehliyetinizi teslim edip Türkiye ehliyetini alıyorsunuz..