isill canım ben doğdyğundan beri sevmese bile günde en az 5 dk yüz üstü bıraktım ilgisini çektim karşısında şebeklik yaptım öyle öyle alıştı şimdi kafasunu kaldırıyo ve elleriyle destek alıp kendini baya kaldırıyo bizi izliyo hatta popodan bir çaba var emekleme adına topaç gibi yapıyo popoyu gitmeye çalışoyo ama gidemiyo tabiki omun dışında yaklaşık 1 aydır sırt üstü bıraktığımda yüz üstüne dönüyor yüz üstünden sırt üstüne ise nadir dönüyor
ama her bebeğim gelişimi kendime özel olduğundan bence canını sıkma yani doktora sor kaç aya kadar normal derse o zamana kadar zorlama bebeğinin hazır olmasını bekle