Imran33 Merhaba canlar, bebegim 2 ay 13 günlük 9 gündür kakasinı yapmadı. Normal mi? Önerceginiz birşey var mı?
Nurmry Imran33 anne sütü alan bebeklerde doktorlar 10 güne kadar normal kabul ediyor huzursuzluk bir rahatlızlık vermiyorsa eğer. Bir çay kaşığı zeytinyağı verebilirsin doktorum önermişti.
Deletedmom348 Imran33 Canım poposuna zeytinyağ sür güzelce. Ve masaj yap kasıklarına hafif.ayaklarını bacaklarını hareket ettir. Bir çay kaşığı da verebiliyorsan sağ biberona koy sütünü içine zeytinyağ koy yapar
hira5bugra- Imran33 3-4 damla rezene çayı verebilirsin çay kaşığı ile 2-3 dk sonra bezini aç bacaklarını karnına doğru it bırak karnına da masaj yap zentiyağı ile bacaklarını karnına ittiğin zaman 1-2 saniye bekle geri bırak rahatlar inşallah
Zynpsydmr Benimkide nerdeyse bir haftadır yapamıyor ilklerde kalıp sabunu küçük fitil haline getirdik yapmıştı ama şimdi hiç yok doktorumu aradıö gümde iki defa zeytinyağ vermemi söyledi bide bunu deniyorum
Cicek_krkc Oğlumda öyleydi korkup hemen hastaneye götürmüştüm doktor kilo alıyordur demişti idrarını yapıyorsa sıkıntı yok dedi fitil verdi bide bi kaç damla zeytin yağı damlat ağzına
Imran33 Hepinize teşekkür ederim.arkaadaslar zeytijyag damlattim.sutüne bide masaj yaptım yapti buguj cok şükür🙏😍