Kızlar 35 günlük bebeğim var. Göğüs uçlarımda gözle görünür yara yok. Ama çok acı var emzirirken. Ve asıl sorunum emzirdikten sonra sırtımdan başlayıp göğüslerme kadar inen bıçak saplanır gibi bir sancı. Göğüs uçlarımda gümüş kapak kullanıyorum sürekli takılı hiç çıkarmıyorum. Ama o acı sızlama geçmiyor. Lansinoh krem kantarın yağı denedim kapakları kullanmadan. Onlarla daha kötü oluyor. Göğüs ucum temas edemiyor acıdan çamaşırıma. Özellikle emzirdikten sonra oluşan bu sızlama ağlatıyor beni. Aynı durumu yaşayan var mı? Göğsümü boşaltsam sağdam da aynı şekilde daha fazla acıyor. Süt dolarken mi ağrı yapıyor? Bir de bunun için hang doktora gitmem gerek artık dayanamıyorum