Benim göğüslerim de süt bezesi oluştu ilk oluştuğu zamanlar ağrı yapıyordu ama şuanda yok ağrı sürekli olarak biri geçiyor diğeri başlıyor buna nasıl çare bulabilirim vakum yapıyorum bebeğim 23 günlük oda emiyor sıcak havluda kapadım duşta sıcak suda tutuyorum başka önerisi olan var mı