Adatuna Kızım 11 aylık ve baba delisi. Yani onu görünce ağlayarak onun kucağına gidiyor ve benim onu bir daha geri almam neredeyse imkansız. Maymun gibi yapışıyor babasına ve çığlık atıyor almaya çalıştığımda, ağlıyor. Var mı benzer bir bebek🤷♀️
Deletedmom413 Adatuna Özlüyordur aksama kadar :) Benim kizimda baba düskünü ama daha kücük bu kadar ileri boyutta degil
CankizimRavzam Adatuna kızım 4 ay 20 günlük su anda babası dahil kimsede durmuyor hareketleniyo falan ama zaman ne gösterir bilmiyorum 😊😊😍😘
Deletedmom190 Adatuna Ay ne güzellll. Insallah benim kizimda baba delisi olurrr. Yapissin ve birakmasin. Bende kahvemi yapip keyfime bakayim. Allahim amin 😂😂
Adatuna Deletedmom413 Eşim evden çalışıyo, yani doğduğundan beri tüm gün evde birlikteyiz🙈 keşke özlüyodur diyebilseydim 😂
Deletedmom196 Adatuna bizimki erkek olmasına rağmen babasına aşık resmen. Bi yere gidince kapıda bekliyor. Hiç benim yolumu öyle gözlemez😊🤭
Adatuna Feryal Deletedmom196 Esdoel Eymeniim Deletedmom_36 Mommy_ Kuzum35 Eminegokhan Karsimasaldakikiz ay nasıl rahatladım😂 tamam yalnız değilim yani🙈 kendimi evde bakıcı gibi hissetmeye başladım da resmen😂 babası da diyo sen napıyosun çocuğa da bana koştur koştur geliyo bu çocuk 😂
Feryal Adatuna Kızım da 11 aylık ve dediğiniz gibi inanılmaz babacı. Eşim işte olduğunda özlüyordur diye düşünüyordum ama tüm gün evde olduğu zamanlarda dahi yapışık geziyorlar. Ben kucağıma alınca çığlık kıyamet 😅☺️
Esdoel Adatuna benim kızım 10 gün sonra 3 yaşına girecek bir dil döküyor Allah’ım gülme krizine giriyorum babası ise gitse bunu ölmeden kıyameti koparıyor daha neler neler
Eymeniim Adatuna benim oğlumda öyle Butun gun ben bakıyorum baba işte ama akşam gelince deliriyor görünce halbuki bir kere altını degistirmisligi yoktur 😟
Deletedmom_36 Adatuna benim kizimda oyle 10.5 aylik babasina maymun gibi yapisiyor gel kizim diyorum tirmaniyor resmen boynuna almiyim diye pence gibi boynunu sariyor beyimin😁adam markete gidemiyor onun yuzunden e kizim diyorum ben ise basliyim baban baksin sana o zaman 😁
Mommy_ Adatuna Benim de oğlum öyle. Ölüyor baba diye. Düşünce bile baba diye ağlayıp koşup kucağına gidiyor. Babasına güvenli bağlandı galiba, ben onun için sadece yemek ve uyku kapısıyım 😅
Kuzum35 Adatuna valla daha 40günlükken herkesin kucağında ağlayıp uyumayan çocuk eşimde bayılıp kalıyordu🙂 şimdi de babasını hayran hayran izler😊
Eminegokhan Adatuna aynı durum benm oğlum hatta bütün gün baba diye ağlyo yemeğini bile babası yedirsin istiyo altını babası açsın üstünü babası değiştirsin babaya yapışık yaşıyor resmen çoğu zaman susmadigi için babayla karakola kadar gidiyo
Asli123 Adatuna benm oplum 6 buçuk aylık baba işten gelince sevinç çığlıkları atıyor ve çırpınıyor çocuk 😂
Suslupusluminigim Adatuna kızım 17 aylık babası onuni için çıldırıyo ama gel gelelim kızıma adamı istemiyo gün içerisinde oynaması en fazla 1 saat babası da üzülüyo beni istemiyo sevmiyor neden diye bende büyüyünce dibinden ayrılmcak diyorum inşallah öyle olur bende dinlenirim azcık yoksa yapışık ikiz gibiyiz bütün gün 😁😁❤️
nicu Adatuna keşke oğlumda böyle olsa 😂 bizde durum tam tersi asla kucağımdan inmek başkasına gitmek istemiyo babasına veriyorum o odadan çıkıyorum ama bi şey almak için bulundukları yere gireyim hemen bana gelmek için ağlıyo beni al diye kollarını açıyo kucağımda 24 saat durur babasında 1 saate durmuyo babasını seviyo ama çabuk sıkılıyo 🤷🏻♀️
Karsimasaldakikiz Adatuna benimki 5 buçuk aylık emerken dönüp dönüp bakıyor babası orada onu bekliyor mu yoksa gitmiş mi. Gittiyse vay haline. Resmen söyleniyor babasına. Babası tamam kızım özür dilerim dese de vevevevevveve söylenmeye devam ediyor. Kocam çok dertli kızı da anası gibi ben nasıl baş edeceğim diye 😂