Ozlemuguralp haşlanmış yumurta yada omlet yanına da çok az az zeytin peynir pekmez domates yada salatalık ikisinden birini koyuyorum hepsini yiyor bazen yemediği de oluyor. Bazen sizin gibi sadece peynirli yumurta falan yapıyorum karışık yani
Mom0363 Benim kız da 11 aylık ama henüz hiç dişi çıkmadı. Pankek omlet falan yemiyo. Acaba dişi olmadığı için mi yoksa dişi olmasa da damağı ile ezerek yiyebilir mi? Bende irmiği pişiriyorum, içine katıyorum yumurta sarısı, peynir, ceviz falan. Karışım olarak ve muhallebi kıvamında. Daha ne kadar böyle gider bilmiyorum
Zeyno111 Sumre0681_ Canım dil üzerinde öğürme hissiyatı var o yüzden öğürüyorlar ama zamanla tatlara alıştıkça geçeceğini düşünüyorum bazı sebzeler terbiyeli çorbaların içinde kaynayıp gidiyor mesela tadımlarda hayatta istemiyor öğürüyordu hala daha bazen tükürüyor sevdiği şeylerle bazen karıştırıyorum mesela avokado acı ekşi mi geldi az labneyle ya da çok sevdiği muzla gayet yiyor istemediği meyveyi falan yoğurtla da deneyebilirsin ya da yoğurt sevmiyorsa muzla başka bir meyveyle tatlandırabilirsin😅 Diş atak döneminde ağızlarını kitliyorlar ona maalesef yapacak git şey yok 😒
Sumre0681_ Zeyno111 yoğurt yiyor Allahtan , 9 aylık oldu sanki hiç katı şeylere geçemeyecekmişiz gibi hissediyorum çorbadaki pirinci yutamıyor verdiğim şeyler bu yüzden kısıtlı endişelenmeye başladım 😢
Damladerin Deletedmom74 benimki icin fark etmiyor yeterki yemelik bi şey olsun 😂 ama yapı olarak kilolu değil çok şükür sağlıklı ama 🙏
Zeyno111 Sumre0681_ Pirinci bizde sevmiyorum ben onun yerine tel şehriye ekliyorum onu seviyor mesela. Yoğurda sebze meyve karıştırarak vermeyin deneyin belki öyle öyle alışır
Deletedmom74 Nnur muhallebi ya da karışım olan şeyleri hiç sevmiyo yani yediği şey çorba hariç püre şeklinde olmicak pureden nefret ediyo taneli ya da ısırarak yemeyi daha çok seviyo bende bu şekilde veriyorum hep
zurgun Senihaaa gece beslenmesini neden kestiniz acaba ben de kesmek istiyorum çünkü sabah bizimki de ağzına lokma sürmüyor 7/24 meme ile yaşayabilir bir de nasıl kestiniz önerilerinizi alabilir miyim
Guzelanne123 Nnur sabah 7-8 gibi uyanıyor, formül mama veriyorum,öğlen 1-2 ye kadar bişey vermiyorum.kahvalti yapmamış oluyor,oglende cicibebe,yulafezmesi,pekmez,sütle karıştırıp ver.iyorum