Meleksavskn Kızlar belimin sağ tarafın da aşırı batma hissi var nefes alamıyorum😪 kapsaisin krem kullanan var mı emzirme dönemin de?? Bide onun dışın da napmam lazım?? Lütfen yardım edin çok kötü oldum yaaa😭😭
Oykuasyam Meleksavskn canım emzirirken sırt bölgeni kapali tut mutlaka terleme soğuma çok yapıor ben omuzlarında hissediyordum aglama seviyesine geliyordum artık belkinondandir
Meleksavskn Oykuasyam aynen canım üşüttüm galiba😓 bıçak saplanır gibi ağrıyor ya nefes almaya korkuyorum😭
Oykuasyam Meleksavskn canım sıcak havlu koy havluyu ütüle koy agriyan yerine iyi gelir ama emzirirken dikatli ol ben çok çektim
Meleksavskn Aa kimsenin bilgisi yok ya da ilgi alanına girmedi galiba😒 en iyisi şu pandemi dönemin de hastaneye gitmek çekilecek gibi değil çektiğim acı 😪