eymenssmom biz ne alerji bildik ne de başka bisey büyürken. Ne bulsak yedik ictik. Yeni nesil gerçekten çok narin. Ben doğanın dengesinin bozulmasına yedigimize içtiğimize bağlıyorum. Ben sokaktan çıkmazdım doğru düzgün hastalanmazdim. Arkadaşım vardı babası çok titiz panik bir adam di kendisi hep dadilarla falan büyümüş babası ateşelik falan yapmış öyle bir adam arkadaşımı kapi dışarı cikarmazdi her allahin günü hastaydı her halta alerjisi vardi. Fazla sakinmaktan hep bunlar 🤷♀️