poyrazmoms
Arkadaşlar merhaba 6 aylık oğlum var ek gıdaya başlayalı 3 hafta falan oluyor 5.5 aylıkken başladık ilk kez pekmez verdim ona yordum kızarıklığı ama üç gündür geçmedi kızarıklık dişleri 3.5 aylıkken çıktı şu an 7 tane dişi var diş çıkarma dönemindeyse kızarıklık olabiliyormuş öyle diyorlar ama epey belirgin olmaya başladı yüzü arada yedirirken yanaklarına değiyor yedikleri.. birde kızarıklıktan önceki gün kola içiyordum görmedim kolayı devirdi oda yüzüne geldi acaba ondan da olmuş olabilir mi birde sidefer kan ilacı kullanıyorduk oda kızarıklık yapıyormuş diye duydum bu konuda bilgisi olan yada başına gelen varsa yazabilir mi?