Edacck Kış döneminde bile her gün yıkıyordum ne 4 günü hem de bu sıcaklarda, şimdi bile hergün ve en az 2-3 defa yıkıyorum.O aylarda çok daha kolaydı yattığı için sadece kafasını yıkamakta zorlanıyordum sırtını çevirip karnından tutuyordum kendime doğru çekiyorum ki kaymasın elimden diye hala daha öyle yıkıyorum şimdilerde.Tüm eşyalarını yanına hazırla dene ve güven senin bebeğin tabiki dikkat edersin ve en hassas sen davranırsın çünkü onun annesi sensin 🥰🙏🏻