KubraurganAlper
Merhaba anneler ben bebegimi hem emzirerek hem mama ile beslyorum yaklask 10 gün öncesine kadar bebelac gold kullanyorduk fakat mamamz bitti ve mama bulamdmz için e bebek magzasnsdan farkli alternatif denemeye karar verdik similac 1 mavi kutu mama aldk kızım ilk defa o gün 7biberon 100 cc mama yedi ve bebelac gold verdimz de istemedi püskürdü 2 ufak kutu bitirdik baktk sevdi büyük kutu aldk ve kızım dünden beri bu mamayi yemiyor ki aç olmasna ragmen ittiriyor sizce 360 gr ile 850 gr arasnda ne fark olabilir ki