_esraaozturkk_ Merhabalar güzel anneler 3 aylık oğlumun bezinde bugün böyle bir leke gordum nedenini bilen var mı acaba
hayalperestbirealist _esraaozturkk_ az mı emdi vücudu susuz kalmış olabilir. kızımda da ilk doğduğunda olmuştu kristal deniliyordu sanırım
nur-nr_123 _esraaozturkk_ kuzum kan gibi duruyor kanlı işemiş dimi çiş yani o kısım idrar yolu enf olabilr doktora git bence kuzum
Bal-oglum _esraaozturkk_ kan değil kristal bu bezde çişin fazla beklemesi ya da susuz kalma durumunda oluyor
HamzasMomy _esraaozturkk_ az su miktarından oluyor genelde. Havalar çok sıcak ondan belki susuz kalmıştır. Küçükse bol bol emzir bir iki kasikta kaynamış soğumuş su verebilirsin. Büyükse sürekli su teklif et
_esraaozturkk_ hayalperestbirealist ilk doğduğunda vardı ama geçti az da emmedi Cnm ya kan mi degil mi onu da bilemedm
hayalperestbirealist _esraaozturkk_ havalar çok sıcak çok terliyorlar daha çok emme ihtiyacı olabilir bilemedim
Bal-oglum _esraaozturkk_ inşallah bol bol su için gene de siz ne kadar şu içerseniz oğlunuz da o kadar çok şu içer 👍
_esraaozturkk_ HamzasMomy su veriyorum Cnm ama o da pek içmek istemiyor bugün daha çok dikkat edip zorlada olsa vercm
Tostosmemosum Dün aynı durum başıma geldi cok korktum kan diye eşimle hastaneye gittik hemen susuz kalmış yavrum o yüzden oluyor muş
Tostosmemosum Suyu artirdik canim suan bi sıkıntı yok hemşire bu sıcaklarda çoğu bebekler de görüldüğünü söyledi
hira5bugra- _esraaozturkk_ alerji olabilir yüzünde vücudumda kızarıklık küçük küçük sivilcelenme varmı