Kızlar bebeğim benimle babasıyla çok iyi gülüyor korur gibi yapıyor iki buçuk aylık fakat bir ortama girelim dokunulmaktan hoşlanmıyor anneannesiyle bile göz teması kurmuyor hiç hep kafayı bir yere ceviyor anneme falan gittiğimde ağlıyor evde Kendi evindeyse çok mutlu bir bebek ama başkalarıyla göz teması kurmaması korkutuyor beni belkide yabancılıyor bilemedim 😔😔