Seyyahyolcu canım bebeğim 6 buçuk aylık doğumdan beri kullanıyorum. Çok çok memnunum. Şöyle söyleyim geçenlerde bitti aman benim sütüm artık hep geliyor içmeyim dedim. Sütüm bi süre sonra azaldı. Yedim içtim bol bol süt yapan şeyler. Yok artmıyor. Sonra bestlak aldık. Aynı gün gece göğüslerim dolu dolu oldu böyle taşıyor resmen. Mutlaka dene. Normal de üzerinde günde 2 kere için diyor ama ben 1 kere içiyorum o halde çok işe yarıyor.