59 gün önce sezaryenle doğum yaptım ve 2 gün önce adet oldum. Ancak adetim normal zamandan çok fazla ve kanamanın rengi normalden farklı. Sizce korse kullanımından mı olmuştur? Muayeneye gidemedim doktorum biraz erteleyelim ortalık yatışsın demişti ama telaşlandım sizce gitmeli miyim? Başına gelen var mı?