Evet bebekken hiç öyle sallama uğraşma derdim olmadı taki geceleri çok uykusuz kalınca kayinvalidem arada alıp ayağımda sallayın diyordu nadiren ona izin veriyordum sonra büyüdükce zor uyumaya başlayınca bu sefer eşim battaniye dedi koyduk hemen uyudu ona öyle bir alıştık biz mahfoluyorduk onu bıraktırmak için 1 hafta kadar uyku eğitimi verdim yatagina koydum ağlayınca aldim yine koydum derken sonunda uyuyordu ama cook aglamaya basladi 4 ay atakları fln diye okudum dedim ayağımda sallayalım hamaginda unutmuş gibiydi hiç koymadım gün içinde o ara çünkü hamaga ayakta sallanıp uyudu 4 aylikken sonra öyle de olmayınca yine hamaga koydum