Arkadaşlar kuzumun hiçbir şeyi yoktu, köye gidip gelmek mecburiyetinde kaldık. Gittiğimizde durup dururken çok fena ağladı, sonra sakinleşti biraz ama yine içli içli ağladı epey. Şimdi de uykusunda iç çekiyor ağlıyor. Oturdum ben de ağlıyorum nesi olabilir, niye böyle yapıyor?