Deletedmom421 1anne3434 Normal canım senelik olmayan insanlar var ben ilk oğlumda 4.ayda oldum 2.oğlumda 40 dan sonra 2 kere adet gördüm şuan 3.yü bekliyorum 7 gün gecti daha gelmedi ama cok normal diyorlarda ben tırsmaya başladım o kadarda dikkat etmeme rağman 😬
Gamze_Defne 1anne3434 40’ım çıktıktan 5-6 gün sonra oldum canım şuana kadar da bazen gecikse de 4 kez oldum👀
Nursen60 Deletedmom421 bende ilk ini oldum ikinci geçikti korunmama rağmen korkuyorum.. Korona geçisinde ilk işim spiral taktırmak
Seda_123 1anne3434 Normal dogum yaptım 3 aylıkken oldum yani geçen ay bu ay bakalım olacak mıyım insallah düzenli bir sekilde olurum