Prennsesveannes eşimle birlikte iki haftadır diyet yapıyoruz. O 5 kilo verdi bile, ben de sanırım 3 kiloya yakın verdim hadi 2 diyelim. Regl olacağım için şiştim şuan fazla görünüyor kilom. Bitince neti belli olur. Yani demek istediğim öyle çaylara filan gerek yok aslında. Diyet yapacaksınız, mümkünse biraz egzersiz, metabolizmayı hızlandırmak için acı pul biber ile yoğurt karışımı yemek, yağ yakımını hızlandırmak için de hergün 1 fincan tarçın çayı 💪 hepsi bu arkadaşım.