FatosYK Kızlar selam bebeğim için ilk adım ayakkabısı arastırıyorum şimdilik vicco var aklımda ama tecrübeli anneler önerilerinizi de bekliyorum. 9buçuk aylık şu an ama yürümeye cok istekli hiç oturmak istemiyor evde sürekli yürüyoruz ellerinden tutarak.
Yigitkomuz_ FatosYK bende düşünyrm acikcasi bunu 11 aylık benmde bebegm bitane aldm bimden yâni öylesine görüp heves ettim ama ilk adim falan demiyo bende alıcm galiba ama dışarıda cikmiyrmz mağlum korana falan bu ilk adim ayakkabısı ne zamana kadar giyiliyoki
Ldy FatosYK Adidas Nike ve viccoyu denemiş bir anne olarak en çok vicco dan memnum kaldım kesinlikle ilk etapta vicco diyorum biz biraz geç kaldık keşke iilk olarak vicco alsaydım
Bilge12 FatosYK bende almayı düşünüyorum adidas altaspor ve nike revolution çok beğendim ve yumuşacık duruyor tavsiye ederim
Ozge32 FatosYK nu bebe tam ortapedik ve deri çok eski bir marka ablam ve benim çocukluk ayakkabılarım bile ordandı tavsiye ederim
FatosYK Yigitkomuz_ küçük gelene kdr giyilior herhalde ama ilk olduuu için ayagının şekillenmesi açısından güzel bişey istiyorum vicco markasına baktım güzel geldi ama tavsiyede istiyorum 😊😊 zaten internetten sipariş vercem ben de oda anca bir aya falan gelir herhalde
Ldy FatosYK vicco hemen geliyor ayak ölçüsü bire bir tutuyor ben çok memnunum Adidas ve Nike dan daha güzel çok çok hafifti bizim aldığımız model ortapedik bebeğim çok rahat yürüyor
Yigitkomuz_ FatosYK hangi modeli düşünuysn cnm atarmısin bende duydm ayakları için çok önemliymis eşimde alalım dedi
FatosYK Ldy ayagı büyür zaten iade et yeni al bu yogunlukta 😅 peki ortopedik olması gerekiyor değil mi
Smyetugra Ben daha yeni aldım viccodan çok güzel kaliteli ama kalıpları biraz büyük oglumun ayağı 13 cm oradaki ölçüye göre 21 numara gösteriyordu büyük geldi 20 numara tam olurmuş iade edicem hatta elimde kaldı
FatosYK Ldy yanlıs cvp vermısım pardon 😂 öbür arkadas demiş numara buyuk diye ahh gece gece post acarsam böyle olur 😂
FatosYK Ldy adidas ve nike de ortopedik ilk adım ayakkabısı mı varmış 🤦🏼♀️ Yeni öğrendim 😊 hangi model aldınız acaba erkek benım ki
FatosYK Yigitkomuz_ bilemedim ki açık mı olsa kenarları komple kapalı mı delikli mi birsürü model var 🤷🏼♀️
Ldy Yigitkomuz_ ben resim bi türlü atamadım buraya beyaz renkli spor ayakkabısı önü geniş bağcıklı bağcığın üzerinde tek bant cırt cırt var
Smyetugra Yigitkomuz_ lolipop ilk adım ayakkabısı yazarsan çıkar canım arkası açık ben yaz için aldım çok hafif tabanı esnek güzel
Pelinzade Bende yeni keşfettim vicco beyaz spor ayakkabısı kışa denk geldi yürümesi çok çıkmadık ama ortopedik başka ayakkabı giydirmiştim
FatosYK Smyetugra lolipop olana baktım şimdi cok tatlı ama ortopedik yazmıor. Sizin aldıgınızda ortopedik değilmiydi
Smyetugra FatosYK yoğunluk olduğu doğru ama sokağa cıkma yasağında falan çalışıyorlar o kadar uzun sürmüyor ondan
FatosYK Ldy viccoda bağcıklı tek model gördüm oda ortopedik değilmiş ismi DNA spor ayakkabı dogru mu acaba