Hnfth Sarisin 4.aydan sonra uyku düzeni falan kalmadı bizdede 6aya 10gün var her saat başı uyanır oldu ondan öncesi bile şikayet ederdim 3defa uyanıyor diye keşke öyle kalsaydı 🙄🙄🙄🙄🥺🥺🥺🥺🥺🥺
S_D Sarisin bizimde 1 hafta sonra 4.aya gircek ondan mi bilmiyorum ama benim de bebeğim huzursuz,mızmız, uyurken bile ağlıyor bazen 😭😥
Denizinannesi34 Benim oğlum da yarın tam 4. ayını dolduruyor. Hayattan bezdim. Önceden çok usluydu. Bir an yatmak istemiyor. Sürekli kucakta. Bununla da yetinmiyor. Ayakta gezdirmek gerekiyor. Hatta o zaman da susmuyor. Durduk yere başlıyor ağlamaya. Bakalım ne zaman geçecek. Çabuk geçsin beklemekten başka çare yok 😒
Sarisin Denizinannesi34 kendimi okudum resmen 😏 neyse yalnız değilmişim ne yapalım beklicez dediğiniz gibi