sr_ky hyr cnm 11 aylık oldu hic bisy yok bebegimde kilosu iyi pamuk da önermiyolarms sertte önermiyolarms diye duydum ben visko iyi dediler diye aldm holmer markası onun park beşiğide var memnunm arkadaş önermiş ama bin tl de baya pahalı açıkçası bizim kendimizn yatak 1 milyardi 2 sene önce bambi markası ama durumunuz varsa kendiniz bilirsiniz tabi ben 100 tl ye almstm