Afra11 canım benim.. ben de pko var bekarligimdan beri yani ilaç kullanmadigimda düzenli regl olmuyorum.. kızım ilk doğumum.. doğumdan sonra düzensizlik devam edince 6. Ayimizda dr gittik emziriyordum kızımı Qlarista diye bi ilaç yazdı emzirdigimi soyledim bunu kullanabilirsin dedi.. emzirdigim süre içerisinde bunu kullandım sonra malûm fiyatları biraz yüksek degistirdim.. yani söyleyeceğim ben yasmini bekarken kullanmıştım emzirdigim dönemde değil fakat doktor yazdıysa sorun olmuyacaktir.. emzirirken 6. Aydan sonra kullanilabilen ilaçlar var yazdığına göre oda bunlardan biri demek ki endişelenme.. 😊