ilaydaatala28 ya ben yaptırdım yaptırırken de çok dua okudum okuduklarımdan etkilendim bi de 3 aşı ya insan ister istemez değişik oluyor .. ama çok şükür ateş falan çıkmadı şurupta vermedim devamlı kontrol ettim sadece bende tek fark ilk gün hep sarıldı koynumda uyudu yavrum iyiydi sonra maşallah stres yapma inşallah hafif atlatır 💋💋