Babase aynı dert bende de var , 4 aylığız bizde , saçlarım aşırı dökülüyor , bir de uzunlar hiç çekilmiyor 🤷🏻♀️ malum kuaföre daha cesaret edemedim, ams gidip hemen kestircem bi gün kısa artık en azından görmem , hem yenilik lazımdı . Dökülmesi normalmiş ama nereye kadar işte :(