Zeyneppkzml Dünden beri sesi kalınlaşan böyle catallı gibi cıkan bebeğimin bugun fark ettim kulak arkası tarafta boynunda minik bir beze var acaba nedendir aranızda fark eden oldumu
mehtapmirayuygun Zeyneppkzml postun üstte kalsın canım belki yaşayan vardır inşallah geçer tez zamanda 🙏
-erCansu- Zeyneppkzml canimkulak arkasi enseye dogrumu iki tarafndada varsa lenf bezleri onlar elleynce hareket ediyor hatta oylemi
1cicek2balannesi Zeyneppkzml benimde oğlumda vardı genelde hasta olduğunda şişerdi sonra inerdi şuan 7 yaşında hayla şişliği var biraz dikkat edin doktor demişti şişipte iniyosa kırkmayın ama şiş kalıyosa korkun
Edaedag Zeyneppkzml bizimde var 2 3 tane boynunda minik nohut gb yazdan beri var ama götürmedim doktora belki gecer dedik ama gececegi yok