GUBILIK Canım yeni doğan bebeği emzirip gazını alıp yatırıcaksın. onun için şuan uyku ön planda. tabiki seviceksin. uyanıkken öpüp koklıcaksın. ama az bi mırıldanma ilede kucağa alınan bebekler, çoğunaya kadar annesini rahat bırakmıyor ve bağlılığı daha da artıyor
herşeyin fazlası zarar. ben sevmesin etmesin demiyorum ki.
onun için en önemli şeylerden birisi uyumak.
bazı anneler sürekkş kucağına aldığı için ilerleyen aylarda ya bebeğin kucağa alıştı diyolar.
şurdan pay biç.
yeni doğmuş bebek ne anlar ayakta sallanmaktan?
emzirip gazını alıp yatırıcaksın dimi?
sallarsan, 9 ay olduğunda da sallaya sallaya binhal olur insan ve o alışkanlığı zor bıraktırır