Kıxlar merhaba. Henüz 1 aylık olan taze ve tecrübesiz bir anneyim. Bebegim yavaş yavaş uyku düzenine giriyor. Fakat merak ettiğim emzirmeden önce altını alıyorum emzirip uyuyor. Akşam 7de uyudu bu saat oldu uyanmadı. Acıkmış olsa uyanır tamam onda hem fikiriz fakat altı konusunda ne yapacağımı bilmiyorum. Ya kaka yapmışsa pişik olursa diye korkuyorum. Dokununca hemen uyanır o yüzden çokta dokunamıyorum. Uyandırmakta istemiyorum. Ne yapsam bilemedim ?