Selam kizlar..acilen yardiminiza ihtiyacim var..Konu mama…bebegim reflulu bir bebek.3ay olmasina 1hafta kaldi..mamasini degistirmek zorunda kaldik..simdi mamayi yapiyorum ama mama ilik suda hic bir sekilde erimiyor..biberonda boyle minik minik mamalar kaliyor.Hatda baya fazla kaliyor..10dakka kadar calkaladim erisin cozulsun diye.yinede olmadi..acaba benmi yanlis yapiyorum anlamadim gitdi..sizler nasil yapiyorsunuz?? Bide biberonda kalan mamalarin ustune sicak su dokunce hemencecik cozuluyor..ne yapacagimi sasirdim vallahi..yardimci olursaniz cok sevinirim.